Dusch-damm-dramat

Badkar sökes - helst i mango-färg
Ge mig ett nytt please – gärna i mangoyellow.

Nyss hemkommen och har missat lite av mediabruset. Så vad gör man? Jo man tar tar med sig dagens kvällstidningar och hoppar i badet. Men det här var inte helt okomplicerat visade det sig nyss..

Mitt badkar har nämligen blivit dammigt. (new one)

Det här ledde till att jag tvingades dusch-tvätta baljan först och sen mig själv. Jag antar att det här ger mig underkänt på flera plan. Både i städning – och personlig hygien.

Veckans fräschhetsbetyg: svag 2:a

Kommentera

