Nakna nederländor

Freaks!

Ok, någon har kommit in på den här bloggen genom sidan webcam-sexxx.nl/ – hur fan går det till? Vad jag vet så har jag inte webcamporrat på en holländsk sexsajt på väldigt väldigt lång tid. Inte någonsin faktiskt. Jag antar att det är något slags spam-, virus-, Lisbeth Sallandershit som pågår här. Helt dum är man ju inte. Och helt teknisk är man ju inte heller. Förresten, klicka inte på länken, det har inte jag gjort och kommer inte att göra. De ska fan inte få mitt värdefulla klick de nedrans nakna nederländarna. Och jag vill inte ha en stor orange holländsk röv som skärmsläckare resten av mitt liv. Virus, ni vet. Could happen.

Eller va fan, det är väl kul att någon läser bloggen iofs. Även fast det är nederländska porrfreaks. Tyvärr är inte min flamländska* var den en gång var, så det blir svårt att göra bloggen rättvisa för alla tulpan-, träskor- och webcamsexxxlovers där ute. Sen tror jag inte heller att jag håller tillräckligt hög sensuell- eller erotisk nivå för att tillfredställa deras behov. Jag har ju inte ens en webbkamera för bövelen! …eller har jag det? Vad är det för liten rund plupp som sitter högst upp på skärmen…hmm…kan ni se det här? (Vink vink…plutar med läpparna på ett väldigt porrigt och holländskt manér).

*Nej, jag vet att man inte pratar flamländska i Holland, utan i Belgien. Men det är ett roligt ord och bra komplement till det inkorrekta ”holländska” och korrekta ”nederländska”. Så börja inte bitcha om det där nu.

10 svar to “Nakna nederländor”

  1. N Says:

    Vink vink tillbaka! Älskar din blogg ❤

  2. Therése Says:

    Jag ser ditt porriga läpplut! Very holländskt! Very sexxxy 😉

  3. Idun Says:

    It ain’t much if it ain’t dutch. 😉

  4. draganadoroski Says:

    de har kommit in folk från skumma sidor på min blogg också =|…å ja har inte ens porrsurfat 😦 (iaf inte sen ja gjorde bloggen).

  5. Romantified! « Greetings from Bermuda Says:

    […] jag efter innanlåren fick den bästa presenten ever – en resa till träskons, junkiesarnas och sexfreaksens härliga land. […]

  6. Nederläntligen! « Greetings from Bermuda Says:

    […] Som ni har kunna läst tidigare så fick jag en Amsterdamresa i 30-årspresent. Yay! Dagen D är nu här och jag har snörat på mig träskor, folkdräkt och flätor inför avfärden. Så, om ni inte hör av mig på ett tag så betyder det inte att jag gjort slut med er eller så – det betyder bara att jag gnager på en tulpan, badar i Heineken eller något annat typiskt holländskt. Medan jag är borta så får ni helt enkelt lusläsa alla inlägg på bloggen och framförallt läsa om just Nederländarna och deras snusk. […]

Lämna en kommentar