Morsning, morsor!

Har kramat alla mammor jag sett på stan i dag. Det är ju ändå deras stora dag! Resultatet: 31 skallningar, 17 knän i skrevet, 46 örfilar och ett telefonnummer (vilket iofs visade sig vara falskt). Men det var det värt! När mammorna i fråga väl inser att jag inte försökte våldföra mig på dem så tror jag nog att de till en viss del kommer att ångra att de misshandlade mig brutalt. Och det är ju lite fint ändå. Kärlek på något sätt. Näe, nu måste jag gå och byta bandage till skallen och lägga skrevet på kylning. Vi hörs.

14 svar to “Morsning, morsor!”

  1. idathylen Says:

    haha

  2. Idun Says:

    HAHAHAHAHA! 😀

  3. Máire Says:

    Det,
    var kanske tur att jag höll mig undan för din skull. Fast å andra sidan är jag bra på att badagera……:-)

    Inte bara morsa utan Klösan/SEXY BITCH också……

    Ps Tack för kommentar Ds

  4. Drama Online Says:

    Du är bra.

  5. kiabloggar Says:

    haha! Rolig är du!

  6. franticheart Says:

    hahaha…å varför kom du på denna eminenta idé månne? Antar du liksom hade en annan vision utav hur dagen skulle avlöpa…eller?!

    • bermudabenny Says:

      Hm, nja alltså, jag ville väl hedra mammorna på något sätt antar jag. Nu verkar ju de iofs inte se kramar från mig som något hedrande alls, utan mer dom något perverst. Men men, bara ta nya tag…jag bävar lite för fars dag – kommer att bli ett blodbad.

  7. Åsa Says:

    En vacker hyllning dock 🙂
    Krama vidare, det behöver världen. Själv skall jag upptäcka kvartersdotorn.

  8. Inger Nilsson Says:

    Vilken störtskön blogg! Jag gillar människor som får mig att skratta, och efter detta inlägget ligger jag dubbel av skratt! 😀

    Första besöket från mig, men inte det sista!

    • bermudabenny Says:

      Ok, då kommer du få det riktigt roligt på Fars Dag kan jag garantera. Krama pappor kan bli riskabelt…men värt såklart. 🙂 Tack för fina kommentaren.

  9. P to the APPA « Greetings from Bermuda Says:

    […] som på mors dag så kramade jag i dag alla pappor jag kunde hitta på stan. Blodigt men lätt värt varenda fraktur […]

  10. Mutter mutter mutter « Greetings from Bermuda Says:

    […] Jag gör som vanligt när det är den där dagen. Det gör ont och det blöder, men är lätt värt – läs om det här: MORSNING, MORSOR! […]

Kommentera

