Püssly!

Ni har alla hört talas om min fantastiska matstrut – den lanseras nu stenhårt i de sydöstra delarna av Gästrikland men även i västra Örebro tror vi att kundkretsen är stark. Nu råkar min mamma bo i de trakterna och jag räknar iskallt med att hon köper två tre strutar för att på sätt vara en del i sin sons framgångar som matmiljonär.

Men det tar inte stopp där! Nu lanserar jag även ”Püssly” – müsli och fil med Polly nedstoppat som härligt onyttiga överraskningar i ett hälsosamt yttre. Vi kommer att gå ut med en aggressiv reklamkampanj under de närmsta dagarna för att få ut Püssly i de svenska hushållen. Även fast jag helt litar på produkten i sig så har jag valt att använda mig av en känd profil för att garantera ett fantastiskt resultat. Hur ska detta kunna misslyckas!?

I eat Püssly – do YOU?

7 svar to “Püssly!”

  1. N Says:

    You got it goin on! Med the Hoff KAN du inte misslyckas 😀

  2. Emme Says:

    jag får supercravings efter att nafsa av den där pollyn från the hoffs finger. gillar även din kinky slogan lol

  3. Tigris Says:

    Kul mor du har! *skrattar*

  4. frunatmaken Says:

    Hellre Polly än russin. Dessa otäckingar som ofta torkat till stenhårda plombförstörare.

  5. Stomifantasi « Greetings from Bermuda Says:

    […] Stomifantasi Av bermudabenny Ok, den rubriken kanske inte ger några fräscha vibbar, men jag måste ändå vädra min nya idé som håller jämna mått med både min patenterade matstrut och succéprodukten Püssly. […]

Kommentera

