Min hyllning till Dicken!

Blås barn, blås huvudet av Dicken!

Två av de hetaste ämnena just nu är dels att Kronprellan Vickan ska få sin boxer-Robert och så VM i fotboll såklart. Eller det är väl mer oljudet under VM som är det stora samtalsämnet kanske.

Jag vill därför gärna kombinera de två och dela ut 20 000 vuvuzelor till alla snoriga blåssugna ungar som ska följa bröllopskortegen på lördag. För att liksom hedra och förnedra Dicken på en gång. Ja, jag kallar dem så nu, Vickan och Danne. Det är som Brangelina eller Bennifer, fast med en mer genitalisk touch. Vassego ers kungliga högheter och god save the Dick!

http://www.sniker.se/victoria/

6 svar to “Min hyllning till Dicken!”

  1. N Says:

    Hear hear!

  2. frunatmaken Says:

    Det vore något, hela kortegevägen kantad av tutor.

  3. Jenny Says:

    Haha, det skulle se ut det. Undrar om media hänger på ditt smeknamn på de tu. 🙂

  4. Jag <3 Westling « Greetings from Bermuda Says:

    […] Greetings from Bermuda – ditt röda skynke när tjuren kommer farande « Min hyllning till Dicken! […]

  5. Bettan, böner och mazariner « Greetings from Bermuda Says:

    […] – Dickens och svenska minnesstunders […]

  6. Dynamit och knätofsar « Greetings from Bermuda Says:

    […] på att en rasist i knätofsar och konstig mössa satt inklämd mellan prisade kemister och stiffa prinsessor. TNT i anklevern är ju en […]

Kommentera

