Jag <3 Westling

Smooth!

Som ni kanske har anat så är jag inte monarkins främste anhängare. Jag bojkottade hela bröllopsgrejen i stort sett hela helgen och kände mig väldigt nöjd med att stålsätta mig och inte gå in på kvällstidningarnas hemsidor för att där få klänningsbetyg, hemliga Dickanpussar och kungens tafatta bling-bling-pimpade lekamen kastad i ansiktet.

Men så hade jag en svag söndag. Teven stod på och nyheterna drog igång. Ankaret sa något om bröllop och min hjärna skrek: ”Nej, jag orkar inte se!” Och min kropp skrek: ”Nej, jag orkar inte röra mig”. Så fjärkan fick snällt ligga kvar på bröstet och jag fick uthärda en två minuters snutt ur Daniel Westlings tal.

Nu vill jag gifta mig med honom. Hans fru och min flickvän får ursäkta. Nu får det bli så här. Och Dannyboy och jag ska bo i ett torp i Ockelbo och han ska hålla tal till mig varje dag och lära mig hur man ser så där slät, len och hal ut. Vickan får bo i friggeboden.

11 svar to “Jag <3 Westling”

  1. frunatmaken Says:

    Som inbiten republikan är det svårt att erkänna men jösses så mycket romantik. Å andra sidan kan jag gråta hejdlöst till amerikans dravel-tv också.

  2. SexyBitch Says:

    Visst är han storslaget ord-begåvad, jag med många andra även du verkar det, smälte med en tår i ögat….

    SEXY BITCH

  3. N Says:

    Daniel lockade över alla republikaner till monarkins sida genom subliminala kärlekssignaler. Det hela var ett pr-trick!

    Jag tror ni blir lyckliga. Men vad ska vi kalla er? Bendan?

    • bermudabenny Says:

      Jag är bara en enkel bloggare – en munsbit för pr-människorna. Bendan låter fint. Eller varför inte Denny? Damuda? Beniel? Åh, det finns så många möjligheter!

  4. Inger Nilsson Says:

    Vilka härliga framtids drömmar! 🙂
    Jag får väl önska dig all lycka nu när du ska försöka flörta in dig i kungahuset.
    😛

  5. Elin Segerlund Says:

    Jag tycker att någon kan ge honom ett eget tv-program (eller radioprogram) där han kan hålla tal varje vecka;) Sen kan han få hålla alla kungens tal också, jag orkar inte med hans hackande längre:P

    • bermudabenny Says:

      Det är helt sjukt egentligen – det enda kungen gör på sitt jobb är att tala inför massor med människor. Och det har han misslyckats med i 30 år typ. Det är lite av en bedrift iofs. Kan bli tjatigt med Dannes kärleksförklaringar hela dagarna, men va fan, skulle hellre se på det än Tilde de Paula. Alla dar i veckan. 🙂

  6. Åsa Says:

    God lycka på färden med dannyboy 🙂

  7. Trollet Says:

    Ännu en som fallit, hmm, det var en märklig dag det där, dagen då de oväntade tårarna kom och antirojalisterna fick sin övertygelse prövad.

Kommentera

