Det här är inget inlägg

Öland – för bra att skriva om

Förlåt för blogguppehållet. Jag har dock en helt okej anledning.
Men jag kan inte prata om det. Eller jo, det kan jag kanske, men ni skulle ändå inte förstå.

Jag har nämligen varit på Öland under midsommar och det var alldeles alldeles fantastiskt, men jag vet inte riktigt om jag har förmågan att göra vistelsen rättvisa med mina små simpla kråkfötter. Det är liksom ingen idé.

Och om jag mot förmodan skulle kunna klämma fram en hundradel av midsommarens fanstiskhet så skulle ni antagligen (och med all rätta) bli så pass avundsjuka att ni aldrig någonsin kommer in på den här bloggen igen.

Så får det bli. För allas bästa. Men snart är jag tillbaka på riktigt igen.

En video får vara det som försöker sammanfatta världens bästa midsommar. Tack C för den!

Epik, svett och myggbett from oddster on Vimeo.

20 svar to “Det här är inget inlägg”

  1. Máire Says:

    Ååååååå dåtidens vindmöllor…. 🙂

    Klösan

  2. truthandfiction Says:

    Jag låtsades lite att jag var med på den festen, så avundsjuk blev jag av den fantastiska filmen.

  3. truthandfiction Says:

    living vicariously through strangers- my kind of living…

  4. truthandfiction Says:

    Amenjustde, we go way back!

  5. Trollet Says:

    Det var väl synd att du skulle råka få syn på just det inlägget med kukchefer. Men rika döda släktingar har du väl inget emot?

  6. truthandfiction Says:

    och vem av dem är du? Har suttit och gissat här hur länge som helst!

  7. truthandfiction Says:

    Mr clean-cut newport-chic i blå skjorta?

  8. truthandfiction Says:

    Mr machismo i rutig skjorta?

  9. truthandfiction Says:

    Men..? Kan det verkligen vara…? Den skäggige singer/songwritern?

  10. truthandfiction Says:

    Men det verkade ju så omöjligt, så långsökt… en prettyboy i tajta jeans… efter all denna tid är vi som främlingar för varandra!

    • bermudabenny Says:

      Tajta? Det där är ju mina mjukisbyxjeans. Inte en enda tajt punkt på de där brallorna. Men grattis, du har vunnit en resa till Öland om ungefär ett år! Yay.

  11. truthandfiction Says:

    men det är klart, om det krävs fyra gissningar kanske man får ge sig till tåls…

  12. truthandfiction Says:

    ha! Nej, inte alls, men jag försökte pinpointa vad alla jobbade med, och alla utom Newportmannen såg ut som reklamare. Man blir ju nyfiken…

Kommentera

