Stomifantasi

Ok, den rubriken kanske inte ger några fräscha vibbar, men jag måste ändå vädra min nya idé som håller jämna mått med både min patenterade matstrut och framgångsprodukten Püssly.

Stomipåsen har fått utstå många glåpord under åren och det är det som jag ska försöka ändra på med den nya ”STOMIRAKEL”. Fräsig ryggsäcksutformning med bland annat batikfärgat mönster, hårdrocksemblem eller varför inte ett kaxigt citat inbroderat (typ: ”You talking stomi?” eller ”Jag tar ingen skit”) ska göra STOMIRAKEL till en världssuccé.

Alla kommer att vilja ha denna moderna, coola och framförallt praktiska produkt. Även de som egentligen inte behöver den!

STOMIRAKEL – för dig som inte tar någon skit

4 svar to “Stomifantasi”

  1. N Says:

    Fantastiskt innovativt hörrödu! Du upphör aldrig att förvåna 😀

  2. nessador Says:

    Vi pratade faktiskt på det i helgen, inte just din idé men något liknande. Hade varit väldigt praktiskt just då när man inte orkar eller när det är lång kö 😉

Kommentera

