Schamporgasmiskt

Hundtvätt? Ja tack.

I dag var det dags att klippas. Det var länge sen sist men nu äntligen skulle klyvna toppar fixas till, dumboöronen framhävas och den annalkande hockeyfrippan stoppas med alla medel. Se så, fru frisör, skala av mig bastubarret som gör min redan outhärdligt heta sommar dödsmördarhetast!

Men först skulle min svettiga skalle ned i tvättanordningen. Fru frisör börjar dra med fingrarna genom mitt hår och plötsligt känner jag en extrem motvilja att flytta mig från den stolen, den porslinsbaljan och de händerna någonsin ever EVER. Fru frisör, nu är det du som snällt schamponerar mig resten av ditt frisörliv. Se så, in bakom öronen också. Och glöm inte balsamet. Gör så att jag spinner, hårklipparkvinna!

Hm, får man gå till frisören för att bara bli schamponerad? Typ som en hundtvätt. Och sen kila därifrån långhårig men hur nöjd som helst. Fan vad grymt det vore. *kurr*

6 svar to “Schamporgasmiskt”

  1. pauie Says:

    Man kan faktiskt köpa endast schamponering på en del salonger, kanske alla till och med. Fast det blir nog en dyr vana. 🙂

  2. Inger Nilsson Says:

    Nice att få håret tvättat, väljer du att få lite permanent i håret får du det tvättat två gånger. Då tvättar de både före och efter permanenten…samt ett skratt som förlänger livet i minst tio år när du ser dig i spegeln och har alla spolarna i håret! 😀

  3. kiabloggar Says:

    Jag håller med!! Där skulle man kunna vara varje dag! Men en del frisörer är sadistiska; för varmt eller för kallt vatten. Jag antar att man inte ska ha det föööör bra.
    Men varför ”fru frisör”? Funkar inte fröken eller herr lika bra?

Kommentera

