Romantified!

Men vem har fördomar.

Ni fyra personer som råkade halka in på bloggen igår noterade möjligtvis att det var min trettionde födelsedag. Nähe, men så var det ivarjefall och förutom med en köttig fläskläpp så firades the big three-O-kvällen med bästa sällskap i form av bästa flickvännen (min!) och en stor tallrik med innanlår. Från hjort alltså, och med fabulösisk potatispuré till (som ska låta som fancy potatismos men mest låter som äcklig barnmat).

Men nu skiter vi i middagen. Inte bokstavligt. Men vi måste vidare i historien känner jag. Grejen är att jag efter innanlåren fick den bästa presenten ever – en resa till träskons, junkiesarnas och sexfreaksens härliga land. Woho! Yay! Holaho!

Ik hou van jou.

6 svar to “Romantified!”

  1. charliebernadotte Says:

    UUUUH- Check my flow.. OOOH

  2. Nederläntligen! « Greetings from Bermuda Says:

    […] ni har kunna läst tidigare så fick jag en Amsterdamresa i 30-årspresent. Yay! Dagen D är nu här och jag har snörat på […]

Kommentera

