Sexninjor och extra stark senap

Hiiiiya!

Nu när över 300 000 svenskar har röstat in rasister i riksdagen och min fascination för fetischer är konstant så skulle jag önska att personer jag ser på stan har en svävande faktaruta över sig på något sätt, med utförlig information om personen i fråga. Om de exempelvis gillar att klä ut sig till sexninjor, äta gräs, rösta på Sverigedemokraterna och så vidare. Man vill ju liksom veta var det är för freaks man har runt sig, speciellt nu efter det galna riksdagsvalet.

Nu har ju inte jag några problem alls med gräsätande sexninjor – tvärtom! Men erkänn att det vore spännande att se vem som röstar åt vilket håll och vem så går igång på att gnida sig mot wellpapp eller bada i extra stark senap? Eller är det bara jag?

5 svar to “Sexninjor och extra stark senap”

  1. N Says:

    Åh! Det borde bli en egen paragraf i Svea rikes lagbok.
    Vad skulle det stå i din faktaruta?

  2. PhereinNikê Says:

    Ja, jag fick ett väldigt otrevligt uppvaknande om en person i lördags natt. Personen i fråga var full som en kastrull och hade lovat Lidköpings invånare ett år av nykterhet. Eftersom han inte verkade ha stått vid sitt ord så ifrågasatte jag hans tvivelaktiga karaktär och han utlovade ytterligare ett nykterhetslöfte, med undantag för 2 festkvällar. (Vilket jag självklart inte gick med på, nykter = NYKTER!)

    Så för att ”seal the deal” så drog jag fram en knuten näve som för att slå knogarna mot varandra och får ett uttryck:

    -Men ingen jävla (ursäkta mig, men det är inte mina ord) N*gerhälsning!

    Jag står som i chock och kollar på killen och ifrågasätter förstås vad han menar. Sen fortsätter snubben:

    -Men kom igen. Spelar det någon roll om du är Socialdemokrat(nej), Moderat(nej) eller Sverige Demokrat (JA!!!!!)???

    Och det enda jag får ur mig (och min alkoholiserade hjärna) är:
    -Det spelar all jävla roll i världen! (Jag VET! Hur förvånad blir man inte över att den väljer att fungera på de mest osannolika tillfällena?!?!)

    Jag skiter i om man röstar rött, grönt eller blått. Men jag skulle aldrig ta i dem med tång om de röstat på SD.

Kommentera

