Lyllo vikingarna

Visst, klockan tio över tio den 10 oktober 2010 är ganska ballt att ha varit med om. Men tänk år 1010. Vilken fest det måste ha varit. Vilket binärt jävla superklimax! Vikingarna Toralf Snorreson och Beowulf Dräpare slängde antagligen yxorna i skyn, dansade armkrok runt lägerelden och ristade in finurliga statusuppdateringar på nån runa för att fira den stora dagen.

Så, typ.

4 svar to “Lyllo vikingarna”

  1. Nicklas Says:

    Haha! Jag önskar verkligen att jag hade fått vara med om ett binärt superklimax. Vilken kick. Som fallskärmshoppning eller så.

  2. Inger Nilsson Says:

    Hmm, det där reflekterade jag inte alls över…det var ju 10.10.10 i går…Attans! Jag får sätta mig ner och vänta in 11.11.11…

Kommentera

