Och därmed basta!

Ledsen för tystnaden. Jag satt i en bastu på en ö med en öl och kunde inte riktigt skriva. Fingrarna var ju alldeles uppsvullna och så där svettslippriga ni vet. Dessutom tror jag inte att datorn skulle uppskatta den 70-gradiga superhettan heller för den delen. Så klaga inte. Jag är ju här nu. Och därmed basta!


Jag efter för mycket bastu och havsbad. Som en skållad liten apa.

När det inte bastades och havsbadades (iskallt? ja! Härligt? ja!) så åts mat i massor, dracks hinkvis med vin/öl/champagne (jorusåatt!)/rom/kaffe/choklad och spelades brädvis med spel. Jag suger för övrigt på sällskapsspel visade det sig. Hmpf. Men ge mig ett Gameboy så ska jag visa vart skåpet ska stå! Hursomhelst så var helgen helt fantastisk idyllisk och ni alla borde vara sjudjävulskt avundsjuka om ni har någon skam i kroppen. Se så, känn avund!

2 svar to “Och därmed basta!”

  1. nessador Says:

    Det som roar mig extra mycket med dina inlägg är i vilka kategorier du väljer att lägga dem 🙂

Kommentera

