Tack och fuck you!


Nej, det är DU som är vacker, James!

 

Åh vad jag älskar att säga ”blunt”! Blunt… blunt… bluntbluntblunt …BLUUUNT! Och där var jag färdig med det. Enough is enough liksom.

James Blunt (ok jag sa det igen) har idag meddelat att han kan ha stoppat ett tredje världskrig från att äga rum genom att inte attackera ett gäng ryssar i Kosovo 1999. ”Det finns saker man gör längs vägen som man känner är rätt och saker som man absolut känner är fel”, säger hjälten ödmjukt.

Så nu kan vi säga att vi är kvitt då, James. Först räddade du oss alla 1999 och sen så släppte du stinkbomben You’re beautiful 2005 och förpestade hela jävla jordklotet ett par år framåt. Tack you och fuck you på samma gång!

 

…blunt.

5 svar to “Tack och fuck you!”

  1. iminarodastovlar Says:

    Mycket ödmjukt tycker jag han praktiskt taget stoppade det själv genom att vägra något som en general redan stoppat. Vilken kille, som om man inte redan avskydde honom nog för Godbye my lover (10 000 gånger värre än You’re beautiful någonsin var)

  2. Henke Says:

    Håller med, James Bluuuunt-orden smälter som honung i munnen. Jag skriver egentligen bara för att säga att jag gillar din blogg. Grafisk snygg och så skriver du så bra!

  3. teckningssonja Says:

    goodbye my lover… omg vilken plåga! måste lägga den på min ”sämsta sånger ever”-lista!

Kommentera

