Men j-j-jag är ju smal


Kjol? Kjol. Kjol!

HA! Du trodde jag hade glömt va?! Erkänn – du trodde jag hade glömt att det är söndag? Erkänn att du trodde att jag hade glömt den stora kontaktannonsgranskardagen!? …ok, det hade jag kanske lite grann, men ändå – ha lite förtröstan för sjalingen!

Ok, nu slutar vi gräla *kjamiz* och återgår till annonserna! Veckans vinnare:

3
En trevlig tjej med trevligt yttre
och inre, sportig, 177 cm, långt
hår, intellgent och varmhjärtad.
Sökes en gentleman med stil i
passande ålder.

Kommentar: Vilket fantastiskt ord att stava fel på! Förresten, en gentleman med stil? Medan hon lufsar runt i sportiga mjukisbyxor och sitt långa hår i en rul på skallen. Näru trevliga tjej, det blir svårt. Släpp på kraven så kan du dejta nästa person på listan…

2
Jag söker en tjej som trivs i kjol.
Ålder och vikt har ingen betydel-
se, bara du är kravlös. Du finns
runt Sthlm.

Kommentar: Mvh/Kravlös med kjolkrav. Det här känns extremt fetischigt…hur kan kjolen vara så pass viktig att det inte spelar någon som helst roll om tjejen, kvinnan, tjejkvinnan eller Qvinnan är 12 eller 110 år gammal och väger lika mycket som en cornflakesflinga eller en folkabuss. Freakvarning! Apropå det…

1
50-årig kille i Sthlm söker smal
tjej.

Kommentar: En ensam Qvinna kollar igenom annonserna på söndagmorgonen och plötsligt stannar allt till – hon får syn på en annons och äntligen…ÄNTLIGEN hittar hon en som passar in på just henne. ”Me-e-en j-j-jag är ju smal!” stammar hon fram samtidigt som glädjetårarna rinner ner för hennes kinder. Och så levde de lyckliga i alla sin dar, etc etc…

Bubblare:
Attraktiv afrikansk tjej, 28-38 år,
med inre och yttre skönhet sökes
av en norsk, vältränad egenföre-
tagare i Sthlm.

Kommentar: Jag orkar inte ens kommentera den här tror jag. Ni får mejla om ni absolut kräver en analys.

4 svar to “Men j-j-jag är ju smal”

  1. klippdigochskaffaettjobb Says:

    Det här kan seriöst vara den bästa bloggen jag har läst på länge. HURRA och tack för fisken!

  2. Cattis Says:

    Instämmer! Bland alla intetsägande bloggar har man ibland lyckan att hitta en liten pärla. Bermuda är en sådan!

  3. sofie Says:

    Hur ska man veta vad som är passande ålder? Tänkte på platsannons på plats nummer 3. Hon nämner inte sin egen ålder. Är passande ålder fritt för tolkning? Modigt av henne måste jag säga. Modigt.

Kommentera

