Jag räddar kärleken!

Hurra! Alla klagomål, arga anonyma lappar och hungerstrejkar (har inte ätit på typ två hela timmar nu *kurr*) har gett resultat – DN levererar kontaktannonser igen! Antagligen helt och hållet på grund av undertecknad. Ok, jag vet att det inte är söndag och att DN antagligen alltid har annonser på tisdagar, men ändå, go me!

Hjälten (jag).

Just nu är jag så överstimulerad av alla galet formulerande singlar att jag knappt kan skivra ordnenligt. Skärpning! Du vet att tjogtals av bloggläsare är fruktansvärt spända av förväntan nu. Ta dig samman… för bloggläsarnas skull! För kärleken! FOR LOVE! (snyggare på engelska…mer filmiskt liksom).

3
Skräpsamlerska med djur söker
dito kille med blåa ögon, gärna
pensionär.

Kommentar: Mm, vem längtar inte efter att leva bland avfall, bråte och kreatur på äldre dar!? Ett sopberg of love.

2
Långbent gumma som förlorat sin
katt söker ny vän i dito gubbe för säll-
skap i natur och kultur.

Kommentar: Om du tycker om att äta slemmig fisksörja från en skål på golvet, att bli kliad bakom öronen och bajsa i en låda så tror jag att den här långlemmade naturkvinnan kan vara något för just dig!

1
En elegant kvinna, 50 år, vill träffa
en intelligent man med ordnad
ekonomi, utan barn, utan dåliga
vanor. Du ska vara född i februari
eller helst i april.

Kommentar: Kom igen nu, vad fan är det här!? Är det något astrologicrap nu igen? ”Dåliga vanor?” Som att döma folk för att de pressades ut på fel sida månadsskiftet? Första dejten kommer att sluta i katastrof när snubben avslöjar att han egentligen är född i mars eller i – gud förbjude – OKTOBER!


Livet som katt verkar sweet. Äta, sova, bajsa på samma plats liksom! (precis som i min etta iofs)

6 svar to “Jag räddar kärleken!”

  1. lillaslinkan Says:

    Är thrilled för din skull. Heja singellivet!

    • bermudabenny Says:

      Hade jag varit singel hade jag nog fallit för kattkvinnan ändå. Så kunde jag bara spinna och bli kliad på magen mest hela dagarna. Och kanske spy upp en hårboll lite då och då. Mmm, sweet life!

  2. lillaslinkan Says:

    Bra val. Jag hade nog kört på den eleganta kvinnan. Eftersom jag är född i mars borde jag vara den perfekta kombinationen för henne.

  3. Olga Sokolova Says:

    Jag älskar skräpsamlerskan!! ❤

    Kul blogg du har 🙂

  4. Lisa Says:

    Jag vill köpa katten.

  5. Räven Says:

    Men hallå du fattar ju ingentiiiiing. Den eleganta kvinnan vill förstås slå ihop din födelsedag med antingen hennes egen födelsedag i februari (dubbelkalas!!!) eller hennes exmans dödsdag i april. Hon är ju bah smart.

Kommentera

