Måns Zelmerlöw och jag i bråk

Förresten, sa jag att jag och Måns Zelmerlöw har hamnat i en smutsig fejd med varandra? Joråsåatt – vi är på gränsen till att hamna i handgemäng faktiskt. Alltså, han är inte riktigt medveten om konflikten tror jag, men ändå, kom an bara din lille stropp! Ja, du hörde mig…STROPP!

Måns, det är fult att peka! This means war!

Här om dagen när jag för en gångs skull besökte gymmet hörde jag något skorrande långt där borta i lokalen. Jag kände igen rösten och smidig som en ninja (iklädd väldigt fula träningskläder) rörde jag mig närmare det bekanta lätet och min skånska antagonist.

Där stod han. Måns. Lite star strucked följde jag efter honom (fortfarande ninjasmidigt såklart) och försökte träna med samma vikter som han hade använt. Mest för att jag ville skriva ett roligt blogginlägg om hur jag är starkare än självaste Måns Zelmerlöw.


Måns pappa till höger och hans personliga tränare.

Alltså, antingen är det mina muskler som förtvinat av för mycket bloggande och öl eller så knaprar Måns ryssfemmor och har en pappa som är Belgian Blue (se bild). Jag blev naturligtvis fruktansvärt förnärmad av detta hån och kriget var i full gång. Om ni inte hör av mig på ett tag så går jag antagligen stavgång, lyfter nåt tungt, käkar banan eller nåt annat gymmigt. You’re going down, Måns!

2 svar to “Måns Zelmerlöw och jag i bråk”

  1. sofie Says:

    Alltså, med ett vant öga kan man se att Måns är fruktansvärt BUFF under kostymen. Lite trist att du inte har det vana öga, så du sluppit detta krig. Men konfliktsökande som du är så var allt detta planerat och jag är spänd på krigsutvecklingen. *slår med knäna i en våldsam hastighet*

  2. sandrigt Says:

    Jag gillar inte heller Måns Semleröv!

Kommentera

