Slickad av taxar

Två taxar som väcker mig aptidigt med sträva tungor, viftande svansar och vidriga andedräkter där jag ligger utslagen på en madrass på golvet. GES smörar i stereon utan att jag vomerar eller ens protesterar. Jag är mitt mest harmoniska  och exemplariska jag. Det måste vara jul nu.


Wiener dog med bröd någon?

Jag har även fått det indirekt klargjort vid frukosten att jag inte är någon riktig man (på grund av min glesa skäggväxt) och att hon (typ mormor) minsann hade två ungar när hon var i min ålder. Mmm, I love the smell of ångest in the morning. Och julgröt.

Medan jag väntar på att imitera varenda replik i kalles julafton, som jag f ö hade inspelad som liten (jag var ett mycket stört barn), så ska jag äta grisstjärt tills jag storknar, kolla på traditionell skräp-tv och bli – såklart – fortsatt slickad av taxar.

GOD JUL!

3 svar to “Slickad av taxar”

  1. Sökes: genuin angloman « Greetings from Bermuda Says:

    […] vore en jul utan slickande taxar, förolämpande farmödrar och – såklart – kontaktannonsgranskning! Bara för att ni […]

  2. Sofia Says:

    Hahaha, hunden, jag dör, vilken underbar!

  3. Räven Says:

    Ingen man är en riktig man förrän han ser ut som Mad Twatter från tv-serien Skins. Google if you don’t know him säger jag bara. Fifan. Där har du en riktig man. MUSTASCHEN GÖR MANNEN, INTE SKÄGGVÄXTEN.

Kommentera

