Sökes: genuin angloman


Angloman?

Vad vore en jul utan slickande taxar, förolämpande farmödrar och – såklart – kontaktannonsgranskning! Bara för att ni har varit så snälla bloggläsare i år så bjuder jag på en extra annons i dag. Vassego.

4
Vänskap med angloman, akade-
miskt bildad, barnlös, obunden,
sober, solid, genuin, 30- eller 40-
talist, sökes av dito lady. Endast
innerstadsboende. Bildad och
kulturell vänskap.

Kommentar: Ibland undrar jag om folk bara jävlas. Kan det här verkligen vara på riktigt? För övrigt fick ”kulturell vänskap” fyra träffar på Google. ”Bildad vänskap” fick noll. Lika många som svarar på den här annonsen. Hoppas jag.

3
Kvinna, 62 år, söker en man, max 66
år, från Sthlm. Icke röckare, vill helst
ha fast förhållande.

Kommentar: …men det går lika bra med ett löst förhållande, där sexet är fundamentet med förvirrande känslor där vi kan vela fram och tillbaka i några år innan vi till slut förstår att det hela är ganska meningslöst då vi inte älskar varandra. Men helst ett fast förhållande alltså.

2
Jag söker dig riktigt stora XXL-kvinna
som tycker om lugna hemmakvällar
med ett gott rödvin.

Kommentar: Nog för att jag fascineras av fetischer, men om det enda kravet man har på sin partner är att denne ska vara gigantisk (och gilla rödvin…förlåt, ETT GOTT rödvin) då börjar det spåra ur.

1
Är en 60+:are som gärna skulle
vilja träffa en kvinna. Jag är intr. av
allt, precis allt. Skulle vara roligt om
du inte vore alltför långt borta. Hör
gärna av dig.

Kommentar: Åh vad jag älskar desperationen! Inget XXL, XS, L eller M är inte. Skulle iofs vara bra att veta var han bodde för att avgöra om man bor nära eller inte. Men va fan, han verkar inte kinkig med det heller. Tummen upp!

Angloman?

Kommentera

