En duva i skalpen

Lika som bär.

Om jag inte avlider av den rådande förkylningen (vilket är väldigt troligt) så dör jag garanterat när jag tillslut vågar bege mig utomhus igen. Går jag för nära husen får jag mördaristappar i huvudet och lämnar jag husväggarna är det 8000 fucking dödspestduvor som faller över mig. Vad i helvete är det som pågår egentligen?!

Döden (underifrån).

Lord, om det är du som jävlas så måste jag säga att det är ganska fegt att sula saker ovanifrån, det vet du också. Speciellt vidriga fåglar – som är döda dessutom! Näe, hellre nån jättekrater, slask, bananskal, lava eller något annat där jag åtminstone har en liten chans att klara mig helskinnad. En duva som kamikazar i 200 knyck UPPIFRÅN IN I MIN SKALP är lite svår att komma undan!

Hm, tonen i det här inlägget påminner om ett inlägg för ungefär ett år sedan. Mmm, härligt med traditioner ändå, hur bittra de än må vara.

3 svar to “En duva i skalpen”

  1. Vulkan eller nederbird? « Greetings from Bermuda Says:

    […] på vad Ejgurfjurgurhurdur hade för sig förra året. Dessutom så verkar det ju standard med fågelregn runt om i världen nowadays så varför inte även på Kanarieörna? Kanariefåglar kanske – […]

  2. Stryktipset, vecka 6, 12 februari 2011 « Sparka Och Spring Says:

    […] borta…men tanke på snöstormen här hemma så vore ju det inte helt omöjligt. Eller så regnar det fåglar eller nåt, verkar ju också populärt […]

  3. HANHARJUGÄLARFÖRIHELVETE! « Greetings from Bermuda Says:

    […] att fara med dessa osanningar. Är det härdsmältan i Japan som ligger bakom? Har alla fått sparvar i huvudet eller är det något annat naturkatastrof-ish som gör att människor häver ur sig anklagelser […]

Kommentera

