Ass-faced

Klumpiga valpar är ju faktiskt det bästa.

Min tjej hävdar att mopsvalpen är den finaste valpen. Hur jag än vänder och vrider på bilder (och filmer) så kan jag inte riktigt förstå vad hon menar. Den är fin såklart (hundar är ju det), men den har väldigt svårt att slå sig in på min topp 10-valplista. ”Men kolla, den ser ju lite konstig och efterbliven ut! Jag vill HA!” säger hon.

Finns även på kruka. Väldigt smidigt.

Om det är det som är premisserna för vad som är finast – ”utvecklingsstörd”, ”konstig”, ”lite mongo” o.s.v – så har jag helt plötsligt blivit lite intresserad av vad min tjej egentligen föll för hos mig. Var det att jag faktiskt ser bra ut, är mysigt charmig med en underfundig och träffsäker humor (allt det står på mitt visitkort). Eller är det att jag i själva verket ser ut som ett freak, har ett arsle till ansikte, dreglar floder vad jag än gör och låter som sprängfylld dammsugare mest hela tiden?

5 svar to “Ass-faced”

  1. Steger82 Says:

    Grym video! =)

  2. EUT Says:

    the latter, henrik. the latter.

  3. Lisa Says:

    Jag skulle kunna tänka mig en söt mops. Men inte en ful 🙂

  4. iminarodastovlar Says:

    Tycket din tjej har helt rätt det är den sötaste valpen, och sötaste av de alla bor nu hemma hos mig. Riktiga teaterapor är de med som tycket om att hålla hov och roa.

Kommentera

