Vad är det som kliar?

Är det saknaden av mig måhända som letat sig under huden eller är det de där inteallsspeciellttrevliga utslagen som är på väg tillbaka ännu en gång? (Seriöst, kolla upp det där – du behöver något salva-ish).

Hursomhelst, jag är nu tillbaka från min charterresa och du vill ju såklart veta ALLT om mitt äventyrliga äventyr. Men ha förtröstan du trogne bloggläsare, för det är inte förrän i morgon som min sjukt välskrivna redogörelse ska smeka vid dina utsvultna lober. För nu är det alldeles för sent och jag ska skynda äta knäckebröd och spurtkolla tv-serier innan jag däckar om fem minuter.

Ett svar to “Vad är det som kliar?”

  1. lillaslinkan Says:

    Charter is the true shit *woop woop*

Kommentera

