Sökes: Behåring

Åh vad jag längtat efter det här! Freaksen blir allt freakigare, snusket snuskigare och perversiteterna allt perversetetigare. Jag pratar naturligtvis om…kontaktannonser! WOHO!

Det har varit väldigt svårt att rangordna veckans lista, som jag tycker håller hög klass. Eller vad säger ni?

5
Hej, jag är en bisexuell tjej 40+.
Vill träffa en kvinna med samma
intresse, så vi kan ha kul båda två
och lite mer kanske. Jag väntar på
dig. Vi hörs!

Kommentar: När blev bisexualitet ett intresse? ”Så vad sysslar du med annars då?” ….”Nja lite allt möjligt: badminton, matlagning, bisexualitet, bridge och sånt”. Inget knas.

4
Hej, jag vill gärna träffa dig glada,
positiva kvinna som är kulturintres-
serad. Du är naturell, gärna behårad.
Jag är 44 år, utåtriktad, barnfri och
längtar efter tvåsamhet.

Kommentar: Åh så nära att vara en normal annons…så himlans nära, bara ett litet fjuttigt ord som sticker en aaaning i ögonen.

3
Jag är en ljushårig man, lite tråkig,
mörkblå ögon, 63 år, 55-60 kg. Söker
en kvinna på 59+. Jag är rökare och
tar medicin, ingen sprit, jungfruns
horoskop. Bor i Hagsätra.

Kommentar: Ja ”jungfruns horoskop och ingen sprit” väger ju såklart upp för ett dödstråkigt destruktivt liv. 55kg? Ibland vill man ha bilder med i annonsen…väldigt VÄLDIGT sällan, men just här känns det motiverat.

2
Jag efterlyser Helene, eller Linn som
du numera heter, ifrån Åkersberga.
Vi umgicks för några år sedan. Det
skulle vara kul att höras och kanske
umgås som kompisar. Hör av dig.

Kommentar: Var det någon som sa ”besöksförbud” och ”skyddad identitet”? Brrr. Hör INTE av dig Helene/Linn!

1
Kvinna utan HIV söker man. Kräver
intet, ger allt.

Kommentar: Ja, den är på riktigt.

6 svar to “Sökes: Behåring”

  1. Kluvna Says:

    Hahaha, var hittar du allt?

  2. SexyBitch Says:

    De här är bland de absolut BÄSTA jag läst

    Sexy Bitch

  3. Lisa Says:

    Bra grejer.
    Är det nu man ska sluta raka benen och ha ångest för att man väger 60kg?

Kommentera

