Voodålig älskog


Men faktiskt!

Trots alldeles för tidig morgon med grusiga ögon, täppthet i vänster näsborre (sneförkyld) och ett huvud fyllt med fluff så kunde jag inte låta bli att dra i mina nattfradgiga mungipor när jag läste om voodoosex med dödlig utgång.

”Det är ju alls roligt när folk dör”, säger ni då och tittar besviket på mig.
”Näe”, svarar jag. ”Eller jo faktiskt ibland, när det handlar om voodoosex så!”, lägger jag till och slår näven i bordet.

Voodoosex alltså. Voo…doo…seeex. Voodoosex voodoosex VOODOOSEXIVODODILIDOO! Vilket underbart ord! (kan inte sluta säga det i huvudet) Är det bara jag som ser framför mig hur en voodoodoktor (bra ord det med) gnider två av sina mer sensuella voodoodockor (också bra!) mot varandra och skapar älskog mellan två vilt okända människor? Nu råkade ju doktorn iofs typ tända eld på dockorna (oops), men hursomhelst, tanken var ändå väldigt fin.

…VOODOOSEX!

Kommentera

