Man vill ha kvinna

Åh, människor är härligt konstiga. Ni gör mig så glad era freaks! Tack för att ni finns. Dagens kontaktannonslista:

3
Kvinna 60+, konstnär, mystiker,
Rocker, Vädur, nybliven mamma och
mormor mm. Söker heterosexuell
man 40-55 år som gillar att klä
sig kvinnokläder, för vänskap eller
äktenskap.

Kommentar: Nybliven mamma OCH mormor? Rocker? Man i kvinnokläder? Vänskap eller äktenskap? Jag skulle kunna skriva en freakin c-uppsats om den här annonsen! Men det gör jag inte.

2
Jag är en feminin, mysig och sen-
suell tjej, med ordnad ekonomi, i
Gnesta kommun. Söker en stillig,
obunden, ärlig, svensk, rörmoka-
re, med gråsprängt hår, 55-65 år,
över 180 cm.

Kommentar: Nu är det någon som sett för mycket på Emmanuelle igen. Ni kidz som är för unga för att fatta vad jag menar får googla upp det.

1
Man vill ha kvinna, Sthlm.

Kommentar: Me Tarzan, you  Jane.

”Jag sa ju att vi skulle få söta barn!”

4 svar to “Man vill ha kvinna”

  1. Drama Online Says:

    Un-der-ba-ra fynd! Så roligt, så roligt! De är väl på riktigt? Riktigt säkert? Snälla? Okej, det spelar ingen roll. Joooooo, det gör det? Snälla? Du är väl på riktigt? Vem programmerar matrisen?

  2. Lisa Says:

    Jag gillar mamma/mormor! Jag gillar folk som vet vad de vill ha 😀

Kommentera

