JAWS VI

Tänk att kunna vrida käkarna ur led. Vilka möjligheter som helt plötsligt skulle öppna sig! Jag bollade idén lite snabbt med min tjej i morse och hon verkade också helt överväldigad över mina tankegångar. ”Jag kan slå din käke ur led om du vill”, sa hon till och tittade glupskt (och en aning aggressivt) på mitt hakparti. Att hon skulle göra något sådant för mig. Det är så fint liksom. It’s liksom like heaven:

Nog med sentimentalitet och åter till dislocatandet av mina käkar! Tänk bara…att svälja en hel vattenmelon, kanske en klase bananer…eller en hel get! Tanken är nästan överväldigande och jag ska genast kolla upp tider på sjukhuset för att så snabbt som möjligt förverkliga drömmen.

Efter operationen kommer jag kunna
svälja melonen OCH ungen på en och samma gång! Omnomnom.

3 svar to “JAWS VI”

  1. julle Says:

    behöver du kanske inte lite mer elastiskt skin till detta endamål? eller tillkommer det i operationen?

    • bermudabenny Says:

      Alltså, jag överlämnar mig helt i sjukvårdens händer. Jag lär ju inte vara den första som vill dislocata käkarna – det vore ju helt sjukt! De vet säkert vad som krävs.

  2. julle Says:

    du kommer bli som M.J fast med JÄÄÄTTTE stor mun, när du vill alltså.

Kommentera

