HANHARJUGÄLARFÖRIHELVETE!

Nu har jag fått nog! Måttet är sjukt rågat och det forsar över kanterna på den där förbannade bägaren. Jag förstår inte vad det är för fel på folk och varför man fortsätter att fara med dessa osanningar. Är det härdsmältan i Japan som ligger bakom? Har alla fått sparvar i huvudet eller är det något annat naturkatastrofigt som gör att människor häver ur sig anklagelser till höger och vänster? Men fine, jag säger det väl en SISTA gång då så vi får slut på det smått hänsyslösa och totalt felaktiga skitsnacket. Läs det nog nu, skriv upp det på en lapp, gör en smakfull svanktatuering av det eller något annat, så länge du kommer ihåg:

WATERWORLD ÄR INTE VÄRLDENS SÄMSTA FILM GENOM ALLA TIDER!

Några av tusentals bevis:
Göta Kanal 2.
• Kevin Costner har gälar. GÄLAR! Fatta coolt.
• Kevin Costner har simhud mellan tårna. SIMHUD!
• Det jättemycket vatten. Ballt mycket vatten.
• Dennis Hopper…han har ju varit med i asbra filmer.
• Göta Kanal 3.

11 svar to “HANHARJUGÄLARFÖRIHELVETE!”

  1. Lisa Says:

    Sambon hade en bula på halsen som läkarna trodde var lymfom. När det visade sig att det inte var det (puh) så sa de att det var gälar istället. Jag antar att det betyder att jag bor med en som skulle kunna vara med i Waterworld. Om inte annat så borde jag kunna ställa ut honom och tjäna pengar.

    • bermudabenny Says:

      Shit vad avis jag blir – min tjej har varken gälar eller lymfom. Wtf lixom? Ja ja, ut med honom i ett skyltfönster eller nåt, vad du vill sälja så kommer gälarna att fixa biffen! *avis*

  2. Drama Online Says:

    Hahaha, åh, söta du… fortfarande svanktatueringar? Nice.

  3. pauie Says:

    Åh vad jag ville ha gälar bakom öronen när jag var liten och hade sett den filmen! I mina drömmar förenades Waterworld och Lilla sjöjungfrun i en fantastisk kärlekssaga. ♥

    • bermudabenny Says:

      Kevin OCH Ariel – det hade nästan blivit för mycket stimuli för att jag skulle kunna ha hanterat det!

      • pauie Says:

        Jag vet! Jag kunde nästan inte hantera det. Det var den återkommande innan-jag-somnar-fantasin jag hade i flera år (kändes det som i alla fall). Kunde bara inte sluta tänka på det!

  4. julle Says:

    waterworld är ju über!
    ingen härdsmälta i världen kan ta bort über-titeln från den filmen, va inte orolig!!

  5. Keyser Says:

    Den sämsta filmen någonsin måste vara Very Bad Things. Med tanke på den ganska gedigna lista av erkända skådespelare som medverkar, får en att undra vad som hände.
    Det ska vara någon slags komedi men man blir bara deprimerad av skiten.

  6. Drama Online Says:

    Where U @? miss U!

Kommentera

