Förlåt. Kram. High five?


F’låt.

Titta inte på mig sådär. Jag vet att jag felat och lämnat er i sticket. Nej, gråt inte och säg att du är besviken på mig. Jag ber om ursäkt. Förlåt. Kram. High five? Hörru. Hörru kompis. Kan vi inte bara börja om på nytt?

Jag: ”Hej.”
Du: ”Hej.”
(De två förenas i en stor kram)

Jag tänkte att Greetings from Bermuda – återkomsten måste firas med några kontaktannonser. Back to basics och så. Är det ok? Kompis? Bra! Då kör vi.

3
Längtar du 45-åriga, smala, smak-
och stilfulla, gärna från EU som jag,
efter nära person att dela glädje,
upplevelser världens mystik, njuta
av ett lyxigare liv. Jag 58/176, aka-
demiker, ekonomiskt oberoende,
med många intr.

Kommentar: Från EU? Den var ny. Nog för att jag har svårt för norrmän och schweizare (såklart), men är det här inte lite väl kategoriserande?

2
Tjej, 21 år, söker dig långa, oattrak-
tiva, smått udda kille för en mysig
sommar ihop.

Kommentar: Mysigt = jag häcklar dig för att du är ett långt fult freak. Eventuellt slänger jag även lite rutten frukt på dig. Men det kommer att vara varmt och skönt! Myyys.

1
Söker lång, normalviktig, lugn,
invandrarman, 60-70 år, med
humor, IQ och EG. Jag är social,
snäll, ungdomlig, intellektuell och
snygg. Gillar att resa och göra fint
hemma.

Kommentar: Gulle.

Vi snart igen. Kompis. Saknat dig.

6 svar to “Förlåt. Kram. High five?”

  1. julle Says:

    jag vet inte riktigt om jag vill bjuda på en high five!
    tycker att nog får va nog lixom..
    här har man väntat och väntat lixom..

    nåja nåja, jag kan väll bjuda på ett litet leende för saken skull da 😉

  2. N Says:

    Shame on you! Och glad påsk 🙂

  3. Kluvna Says:

    Det var banne mig på tiden! Var nästan på väg att ge upp och ta bort den genväg till din blogg som jag lagt upp i iPhonen… 😉

Kommentera

