Carpe. Fucking. Diem.

Hej gänget! Har granskat DN:s kontaktannonser ordentligt idag och det såg länge ut att vara ganska tomt på nya superfreaks. Men två vaskade jag fram som ändå håller måttet:

Jag är en kul kille, 47 år. Jag söker
en kvinna, 55+, utan en massa krav.
Jag vill träffa någon som vet att livet
inte är så lätt.

Kommentar: Ja shit vilken kul kille det verkar vara – en riktig glädjespridare faktiskt! Från Närke måhända?

Vill du man, 60 år, ha kul tillsam-
mans med mig? Matlagning,
korsord m.m. Du långa mörka, nor-
malviktiga. Jag social, intellektuell,
ungdomlig, språk- och musikintresse-
rad. Carpe Diem.

Kommentar: Jahopp, så kom den då. Carpe fucking Diem. Jag tror detta är en ny lägstanivå – orden som inte får yttras är ute ibland oss och nu kan fanimig allt hända!

Måste ha!

2 svar to “Carpe. Fucking. Diem.”

  1. Selma Says:

    Det är nog bland det värsta jag vet ”Carpe Diem” på riktigt, när folk tror att de kommit på något stort.

  2. Veronica Berling Filipsson Says:

    Carpe diem hit och carpe diem dit…
    Fånga inte dagen, släpp den fri!

Kommentera

