AAAH, VAD F*N ÄR DET DÄR!?

Där! Ta bort den! Där nere på benet! Ser du? Ta bort den! Det bullar liksom ut. Måste jag söka för det här? Va? VA!?

Hursa?
Muskel?
Vadå?
På benet?

Haha…
Näääe.

Eller?

Jo, det verkar faktiskt stämma. Mina kritvita, späda, knotformade albinospiror har fått en utbuktning – eller så kallad ”muskel” (om man kisar lite).

Jag. Och ja, det är min naturliga hudfärg: transparent.

Jag skyller det hela på min nya sadomachosistiska hobby: Spinning. Och förutom bölder på benen så ger denna verksamhet även närakräksupplevelser flera gånger i veckan, extrema rövsmärtor och konstant panikskämskuddeångest över att jag en gång råkade dras med och skrika ”Woohoo!” när instruktören frågade om vi var laddade (allt tonsatt av Leila K förstås).

In da house! ❤

Jag är fortfarande alldeles för chockad över upptäckten på min stackars vad för att riktigt kunna redogöra för hela den här spinninggrejen. Medan jag samlar mig så tycker jag ni ska läsa vad Slinkan tycker om denna sekt.

3 svar to “AAAH, VAD F*N ÄR DET DÄR!?”

  1. lillaslinkan Says:

    Vi MÅSTE spinna tillsammans någon gång, kompis. Svettas och utvärdera. Tjoa och tjimma. Bli tajta. Gå ut. Dricka rödtjut. Fira!

    • bermudabenny Says:

      Hm. Spinningtjuta och rödvinstjuta låter fantastiskt! Jag firar alltid med en flaska rött efter mina pass – för att fira att jag fortfarande lever. Överlevnadstjut!

  2. Kia Says:

    Jag hade en spinning i helgen. Eller säger man att jag gjorde en? Drabbades av en?
    Följden blev smärta.
    Men jag vill göra det igen.

Kommentera

