IKEA på knark

Jag var på Grönan i helgen. Där har jag inte varit på typ 15 år och jag minns verkligen inte att det var så kaotiskt. Nästan psykedeliskt. Lite som IKEA på knark. Fast med 95 procent bollhav och 400 procent jag-vill-verkligen-inte-men-jag-kanske-måste-slå-ett-barn-känsla i kroppen.

Woho, kräksfest!

Dödsskriken viner över en från någon kräksfylld åkattraktion samtidigt som miljontals minimänniskor springer snoriga omkring med gigantiska bollar, jojos (wtf? 1988 ringde) och två meter långa chokladkakor som de envist ska ha med in i Lustiga huset.

Tre säkert inte alls asjobbiga sockerhöga Grönan-kids.

Men alltså, det är ju galet roligt också. Och det finns öl! Tänk va, det minns jag inte heller från 1995. Konstigt. Och av öl blir man kissnödig och väldigt kissnödig kan man bli i kön till Fritt Fall och högst upp i Fritt Fall kan det kännas som att man definitivt skulle kissa på sig om mackapären man sitter i skulle få för sig att falla 100 meter rakt mot marken i 110 km/h. Vilket den såklart gjorde. Just min otur. Men tro det eller ej så överlevde jag dödsraset utan större skador eller omfattande urinläckage. Woho!

Man blir även filmad, så lägg på det snyggaste vrålfejset du har.

BTW. Jag kommer att hänga mycket på Grönan i sommar. ❤

Kommentera

