Sökes: Människoliknande människa

Nämen oj, en bonuskontaktannons bara sådär, på en fredag och allt. Vad har ni gjort för att förtjäna det här egentligen?

Har avslutat ett dåligt förhållande.
Vill träffa dig, en riktig människa. Är
en medelålders kvinna, snygg, framgångsrik.
Vill du satsa på ny vänskap, ring. Inte annars.

Kommentar: Hm. En riktig människa sökes alltså. Någonting säger mig att det där dåliga förhållandet innefattande en väldigt människolik android som inte spelade med öppna kort. Vem har inte råkat ut för det? Ja, jag syftar på dig R5L9-Belinda 2.0! 😦

8 svar to “Sökes: Människoliknande människa”

  1. Drama Online Says:

    Fast jag gillar sista raden bäst. Den utesluter så mycket; här är det seriös vänskap som gäller; den som är ute efter bara lite kul kompisskap när andan faller på göre sig icke besvär; inte heller den som är känslomässigt intrasslad med gamla vänner.

  2. julle Says:

    men jag undrar om hon skrev med telefonnummret?
    eller måste personen ifråga som är intresserad att visa sin riktiga människokropp skriva ett brev först, som hon inte ville ha…
    alla dessa frågetecken..

  3. julle Says:

    jag tror att de har med blod att göra, robotar blöder inte, hon e kanske vampyr, har gått all in på twilight.
    de kanske e mat hon letar efter?

    btw, efter att ha slängt ett getöga på din bild där, så måste ja bara säga att när jag läst din blogg, så har jag sett en mörkhårig snubbe med nån form av tjock skepparekrans som sitter där och petar ihop lite ord, men ack så fel man kunde hahaha

    • bermudabenny Says:

      Haha, vad är det som är så skepparkransigt med min blogg om jag får fråga!? Och är det som är mörkhårigt med den!? Jag blir, per automatik, förnärmad. Såklart. Men glad att du trots min omoderna stil läser de ålderdomliga kråkfötter jag lyckas peta ned med mina krokiga fingrar.

      • julle Says:

        äsch, jag vet inte, jag fick bara den bilden framför mej, lite sån där alternativ kille som en morgon inte orkade raka sej, och så bara fortsatte de och har nu gått över till nån form av ansing, och helst ett par moderna stora brillor på de!
        vill nog inte påstå att det är nått speciellt som har frambringat denna bild, mest kanske en ihopsättning där jag har blandat en kokosnät och en karl i ett haha
        inte vet ja, ookeeeej!? no hard feelings?

  4. Johanna Says:

    Hahahaha, herregud jag älskar din blogg!

Kommentera

