Världens bästa kontaktannons?

I have struck gold! Kontaktannonserna har nått en ny magisk nivå idag och jag är fortfarande helt tagen av att läsa dessa (framförallt den sista). Tack för att ni finns, freaks. Allvarligt talat alltså. TACK! Era sinnessjuka kråkfötter gör mitt liv så mycket trevligare.

2
Jag är en ensam kille, 60/150,
utan barn. Jag är slank, har långt
hår, glasögon och har ett intres-
sant arbete. Jag gillar konst, da-
torn, min frimärkssamling, historia,
gamla miljöer, natur. Uppskattar
ordning och reda.

Kommentar: Det är någonting väldigt märkligt med den här annonsen. Ganska många saker faktiskt. Att använda ordet ”datorn” låter som att denne herre har en högt personlig (för personlig?) relation med sin PC och att ens nämna sin frimärkssamling gör ju att man blir lite misstänksam. No offence alla kortisar där ute men jag får väldigt roliga bilder i huvudet av denna slanka, långhåriga, 1,5 meter höga pedant. Om ni trodde att denna människa var galen – då ska ni läsa nästa!


1
Världsvan, pensionerad, ungdomlig,

svensk affärsman söker represen-
tativ, sportig kvinna, med ordnad
ekonomi. Tillsammans skapar vi vår
tillverkningsindustri med min världs-
uppfinning.

Kommentar: Alltså, om denna är på riktigt så är det nog den bästa någonsin och jag kan inte riktigt förstå hur den ska kunna överglänsas! En snubbe vill alltså ha en kvinna med cash och looks som kan hjälpa honom att kränga sin VÄRLDSUPPFINNING och skapa en gemensam TILLVERKNINGSINDUSTRI! Jag dör av lycka! Jag tror inte det ens är någon mening att fortsätta skriva ned några fler kontaktannonser…klimax is nådd.

Är det möjligtvis denna Animal butt cover (som alltså finns på riktigt) som kontaktannons-freak nummer två vill få ut på marknaden?

Ett svar to “Världens bästa kontaktannons?”

  1. Idun Says:

    HAHAHAHA!! 😀

Kommentera

