Finnes: Kvinna med honung

Hej miljarders triljarders förväntansfulla läsare. Trodde ni jag hade glömt va? Klart inte. Om ni minns förra gången så nådde kontaktannonserna helt galet höga höjder. Nu får ni bara en annons, men den är riktigt riktigt bra. Läs långsamt och riktigt njut av galenskaperna.

Är en blond 40-talist, 168/62, nästan
färdig för en relation. Gillar honung,
kärlek, gym, generösitet och regen-
ten, politik, vin och klingan. Jag är
inte främlingsfientlig.

Kommentar: Det blir fan sjukare och sjukare för varje vecka. Jag blir alldeles matt av lycka. För det första: ”Nästan färdig för en relation”? Lite fel forum för det kanske. Och honung? Antingen är det sötman i livet hon anspelar på eller så är det så att hon faktiskt gillar att skopa i sig några deciliter om dagen. Regenten? Det är INTE OK någonstans! Klingan? Om hon menar radioprogrammet på P2 så kan det väl gå an. Om hon syftar på svärdklingan så är jag lite orolig. Och så har vi ju den helt underbara avslutningen, som kanske är den bästa någonsin. Anar man inte lite att det är en rad hon läser framför sin enorma gustavianska spegel (med en bild på regenten på bordet framför): ”Jag är inte främlingsfientlig. Jag är INTE främlingsfientlig. JAG är inte främlingsfientlig. Jag ÄR främlingsfientligt. Inte.”

3 svar to “Finnes: Kvinna med honung”

  1. Therése Says:

    Kontaktannonser alltså.. Det är en helt klart underskattad underhållningskälla! Finns det en universitetskurs i ämnet så hoppar jag på den jag med 😉

  2. Lantis i stan Says:

    Åh jag dör! Sjukt roligt! Om mina föräldrars granne Gösta hade levt hade han kunnat hålla kursen åt er, han delade bermudabennys fascination för dem och läste dem först av allt i tidningen. Och skrattade högt så hela magen hoppade. Usch. Nu blev jag ledsen. Saknar Gösta. Får läsa fler kontaktannonsinlägg och muntra upp mig igen.

Kommentera

