Sökes: gammal norrbagge

Ni vet väl att jag är haverist nuförtiden? Joråsåatt. Två gånger har jag fått följa med till sjöss nu – och jag gillar’t! Jag förstår ju hur mycket ni vill att jag ska skriva om knopar, rom, motorbåtshat och annat segligt. Och det ska jag. Lite senare, typ på torsdag eller så. Men först ett par snabba kontaktannonser från dagens tidning.

2
Intelligent, vacker, mullig, elegant
invandrarkvinna söker en intel-
ligent, snygg man som är intr. av
akvariefiskar, digitalfotografi, katter
eller har en annan hobby som han
gärna pratar om.

Kommentar: Oj vad hon kommer att få svar! Om det är något som kontaktannonssökarmän verkar ha så är det HOBBIES! Iofs så handlar de mest om gag balls, får eller viktfetischism. Men ändå!

1
Svensk eller norsk pensionär

sökes av något yngre kvinna för
promenader i skog och stad. Nå-
got handikappad.

Kommentar: Haha, åh vilken härligt märklig avslutning! Och inledning. Ja, och det där i mitten också.

2 svar to “Sökes: gammal norrbagge”

  1. julle Says:

    ska man ta det som att hon ”e handikappad” eller som att hon e ”handikappad”.
    kommer hon kunna gå i skogen? eller står det mellan raderna att hon igentligen vill att han går och hon får sitta på ryggen?
    hmmm..

Kommentera

