Fingret i luften

Äntligen så har det blivit ordning på nyhetsvärderingen hos kvällspressen. Expressens ansvariga verkar till slut ha fått nys om mitt stora kontaktannonsintresse och med tanke på att det är miljoners miljoner som läser den här bloggen så gör de ju helt rätt. Fingret i luften getingen! (även fast jag är mest intresserad av de kontaktannonser som funkar sämst iofs.)

2 svar to “Fingret i luften”

  1. Drama Online Says:

    Jag tror -egentligen- det är ditt fel att jag läste kontaktannonser för svägerskan på hennes bröllop. Var det ett faux-pas, tror du?

    • bermudabenny Says:

      Va, klart inte – hon måste ju vara världens gladaste svägerska nu! Kontaktannonser funkar i alla lägen. Btw, om hon blev glad för annonserna så tar jag åt mig hela äran. Blev hon besviken så frånsäger jag mig såklart allt ansvar!

Kommentera

