Sökes: Man med fobier

Vill ni höra något fräsigt och snitsigt? Klart ni vill. Det här inlägget är ett tidsinställt inlägg som publiceras när jag befinner mig i speedosarnas, magväskornas och backslickens förtrollande land – Italien. Men inte skulle jag bara åka iväg utan att bjurra på några kontaktannonser!? Pff, naturligtvis inte, så därför får det bli på det här rymdiga och högteknologiska viset.

2
Vacker kvinna, 39 år, letar efter en
enda man. Kontaka mig om du
är allvarlig och redo för ett förhål-
lande.

Kommentar: Alltså, glada män med multipersonlighetsstörningar undanbedes. Singularis om man får be!

1
Tjej, med fobier, söker kille, 40-50

år, med fobier, för en kopp kaffe.

Kommentar: Den fikan vill jag vara med på. Det får inte vara för många människor runt i kring, inte för lite. Lokalen får inte vara för liten men inte heller jobbigt stor. Kopparna måste såklart desinfekteras och kroppskontakt är inte att tala om. Är det några djur i lokalen så avslutas dejten naturligtvis omedelbums. Fobilista

2 svar to “Sökes: Man med fobier”

  1. Drama Online Says:

    2. …men hon är väldigt ospecifik för att vara så specifik.

Kommentera

