Sökes: Raggarbrud eller flygvärdinna

Känner ni hur det pirrar? Hur magen är alldeles varm och hur det pickar och pockar lite överallt? Som vanligt alltså när det ska kollas in love birds i kontaktannonsvärlden! Här kommer tre med hyfsat hög freak-nivå.

3
Man, 53/170/80, äkta, vältränad,

ungdomlig, romantisk, svensk/tu-
nisisk. Allmänna intr., även lyrik.
Högskole utbildning, trevlig, ärlig,
ödmjuk, ett kap. Söker en söt xl-
tjej.

Kommentar: Åh, visst är det härligt ändå med särskrivningar på precis rätt ställe. Hela annonsen är ju ganska sjuk egentligen, men jag har blivit lite blasé tror jag minsann efter alla triljarders genomgångna annonser. ”Ödmjuk, ett kap” får jag inte riktigt att gå ihop. Också: ”Allmänna intr., även lyrik” känns inte heller helt logisk.

2
Trevlig, konstnärlig man, 52/180/75,
ljusblå ögon. Intr. konst, havet,
resor, livet. Söker dig kvinnliga tjej
som har liknande intr., gärna liten
och nätt. Raggarbrud eller flygvär-
dinna med humor.

Kommentar: För det första – intresse: livet är inte ok! Det är nästan som Carpe Diem. Fast bara nästan. Visst märker man ofta att det är sista raden som fetischismen kommer fram. XL-kvinnan i förra annonsen och här humoristiska raggarbrudar eller flygvärdinnor. Hm, raggare eller flygvärdinna. Skinnväst eller Ryan Air-outfit. Jag försöker förstå, men kan inte hitta någon gemensam nämnare. Kan det vara fordonsrelaterat?

1
Söker tjej, 25-40 år. Hör av dig om
du vill veta mera.

Kommentar: Jo, det är klart jag vill veta mer – du verkar ju vara en onekligen superspännande person. Väldigt intressant det där du skrev i din annons om att du sökte en tjej mellan 25-40 år, det nappade jag på direkt och ba ”JAG är ju en tjej mellan 25 och 40 år. Jag MÅSTE bara få veta mera alltså!” *håller tummarna*

Förresten, ni vet väl att jag samlat alla kontaktannonser på ett och samma ställe nuförtiden? Joråsåatt – så har du missat någon är det bara att beta av listan som finns här.

Kommentera

