Knarkar freaks

Jag har ju börjat jobba nu igen och det är inte alls som att ha semester. Inte ens nära. Exempelvis får man inte ha vulkansand mellan tårna, speedos uppskattas inte helt på kontoret (wtf lixom?) och öl till frukost är tydligen ett big no no. Hmpf. Jävla Sverige.

Något som dock förenar mina ledigheter och oledigheter är ju ändå kontaktannonserna som jag läser slaviskt varje vecka. Vare sig jag plockar apelsin på kibbutz, sörplar navelshots på Kos eller knegar nio till fem så behöver jag min dos av freaks. Den här veckan var nivån sådär, men en har jag ändå kunna plocka ut:

Tjej, 40+, med ett litet barn, söker
en pappa för vänskap och familjeliv.
Kärlek står också på önskelistan
förstås och så lite rock n roll, gröna
ideer och egna intr. och initiativ. Kan
man hitta dig här?

Kommentar: Åhå, kinky incestiöst stuff! Jag visste inte att man kunde söka efter pappa/älskare/vän i ett. Man lär sig något nytt varje dag. Någon jag dock vet är att man ALDRIG får skriva ”rock n roll” (ok, nu skrev jag det – men alltså i ett rent pedagogiskt syfte FYI).

Alla kontaktannonser på GFB kan ni läsa r.

Kommentera

