Tuttar, skinnvästar och sexninjor

Idag tappade jag kaffekoppen i soffan på grund av de roliga annonserna. Så ni gör i bäst i att skratta nu…alternativt får ni tvätta soffan.

3
Jag är en 50-årig kille som söker
en tjej att dela min lägenhet med.

Kommentar: En ny låg lägstanivå är härmed nådd. När man använder den omfattande bostadsbristen i Stockholm som kärlekskrok så har det fanimig gått för långt. Men jag kommer naturligtvis att svara på annonsen.

2
Fiskkvinna sökes av omtänksam,
svensk man i Sthlm.

Kommentar: Blubb? Blubbilibubb?

1
Är en kille, 37/188/80, mörkblond,
blåa ögon, tatuerad, piercad, från Da-
larna. Sitter inne för rån nu, men ute
om 2 månader.

Kommentar: Jag tänkte precis skriva något väldigt dömande om den här annonsen. Men så slog det mig att herr Rånare kanske någon gång halkar in på den här bloggen när han söker på ”tutte” ”skinnvästar” eller ”sexninjor”, och jag är inte så sugen på att få en slipad sked i ryggen.


EFTERLYSNING
Du kvinna som besökte SEB:s
kundträff, Kungsträdgårdsgatan 8
den 4 april, som satt vid vänstra
långbordet närmast köket med
ryggen mot podiet. Mitt emot dig
satt en ensam man, som önskar
prata och träffas.

Kommentar: Ok där gick mitt hjärta lite sönder. FJÄRDE APRIL!? Jag tror minsann att det är dags att gå vidare nu.

Här kan ni läsa alla kontaktannonser som varit med på bloggen

4 svar to “Tuttar, skinnvästar och sexninjor”

  1. Drama Online Says:

    Oh! Det här måste ju kommenteras! 3: Sökte lägenhet i sthlm för tolv år sen. Annons i DN. Fick svar från ”frigjort” par som ville dela lägenhet. Och säng. Sa nej tack. Och undrar vad jag skrev som fick dem att anta… nåt.

  2. Drama Online Says:

    Skötsam? rökfri? söker bostad? VAD var det spännande kodordet?

Kommentera

