Tagg i sidan #1

Trodde ni att det som vanligt skulle bli ett glatt gulligt putslustigt inlägg präglat av underfundiga kommentarer, intelligent tematik och bedårande ödmjukhet?

Då har ni FEL (eller ”Di-Dum” som det skulle låtit på Jeopardy).

Idag vill jag bara informera om att jag irriterar mig på folk som sitter skräddare så här. På yogan: Tummen upp! På gräsmattan och dricker en fanta: Tummen upp i dennes öga.”

4 svar to “Tagg i sidan #1”

  1. JulleBulle Says:

    låter de inte mer…”dö-döm” på jepedy? (och ja, de utalas så i mitt huvud)

    petar han sej i näsan på bilden?
    medans han mediterar lixom?
    e de bra?

    • bermudabenny Says:

      eftersom du uttalar jeopardy som jepedy så vet jag inte riktigt om man ska lita på ditt uttal av Di-dum (det korrekta). 🙂

      Klart det är bra att peta sig i näsan samtidigt! Ska ju vara renade med yoga och sånt. Näspet, spottning och tarmskölj – det gör dig alldeles fantastiskt harmonisk. *tummis*

  2. Drama Online Says:

    …Och folk som sitter så på diskbänken i tv-reklam för en brädgård?

Kommentera

