Ramla och gör mig lycklig

När en bekant till mig skulle gå upp ur sängen som tonåring för en hel del år sedan så hade båda hennes ben somnat och hon ramlat med huvudet före rakt ned i heltäckningsmattan och fått ett brännsår på kinden. Är inte det fantastiskt roligt? Det tycker ivarjefall jag och jag blir nästan lite avis på att det inte var jag som vurpade. Så sjukt bra story! …eller möjligtvis en väldigt tragisk, omständig och inte alls speciellt trovärdig bortförklaring på våld i hemmet. Hursomhelst, den historien gör mig glad, varm och lycklig – det är lite som att titta på den här filmen.

Ett svar to “Ramla och gör mig lycklig”

  1. Lisa Says:

    Ouch.
    Det påminner mig lite om i julas när jag skulle gå ner för trappan – efter att ha ha suttit vid datorn alldeles för länge – och i steget inser att min ena fot sover. Drösade nerför hela trappan (minst 376 steg just den gången!)
    Kan väl säga som så att min svanskota inte är helt reko ännu… 😦
    Så med detta onödiga sagt = aj.

Kommentera

