Mmm, sexiga Ericsson B

Säg till om ni tröttnar på kontaktannonserna. Själv har jag svårt att bli riktigt mätt på freaksen. Speciellt idag behöver jag roas efter en helvetisk natt fylld av sex och korsord. Ja ni läste rätt, men det är inte som ni tror – läs om helvetesnatten här.

3
Sprallig, äventyrlig sthlmstjej söker
nya vänner att dela mina intr. som är
allt mellan himmel och jord. Det gör
ingenting om du har barn eller hund.
Ärlighet är ett måste.

Kommentar: ”Men åh JAG är ju intresserad av allt mellan himmel och jord – äntligen har min själsfrände gjort sig till känna!” Älskar att barn och hund dras över samma kam. Så länge båda är kopplade så är det ju lugnt. Det är som att skriva ”barn- och rökfri”.

2
Sthlmsman söker kontakt med
tysk eller rysk kvinna för äkten-
skap.

Kommentar: Spännande! Vad är det som ryska och tyska kvinnor har gemensamt egentligen? Bra skidskyttegener? Eller det kanske är rimmandet som är nyckeln – det kanske även går bra med kyska, bryska och fysiska (om man säger det snabbt) kvinnor?

1
Några stilla aftnar, några minnes-
rika resor, stärkande promenader,
lite aktiehandel, lite bridgepartier.
Allt i en väg där romantiken ges
plats, tror 65+.

Kommentar: Nämen, sådär bara, inpulat lite kamouflageaktigt i mitten. Han: ”Mmm älskade, jag beundrar hur du hanterar nyemissioner”. Hon: ”Och jag skälver när jag tänker på dig och Ericsson B”.

HUNDAR OCH BARN – BILDSPECIAL

Klicka här om du vill läsa andra kontaktannonser på GFB.

Kommentera

