Phil Collins-fetisch

Spot on, Phil!

Freaky tuesday är här och det betyder såklart kontaktannonsgranskning! Riktigt bra kvalitet den här veckan eller vad säger ni?

3
Antonio, hör av dig är du snäll. Ditt
sms försvann från mobilen för snart
ett år sen. Jag höll på med uppda-
teringar på mobilen.

Kommentar: Pff, du höll INTE på med uppdateringar. Säg som det är istället: du tröttnade på Antonio, träffade den mer mystiske och hårfagre Pablo, raderade gamla Antonio-sms och nu när Pablo har mött Angelica så passar helt plötsligt gamle trygge Antonio igen. Lyssna inte på henne Antonio, hör inte av dig!

2
Tjej, 45 år, söker kille med sött
ansikte, normalviktig, svensk el-
ler engelsk. Inget med vård är av
intr.

Kommentar: För det första förstår jag inte riktigt hur söta ansikten och engelsmän går ihop. Är det bara jag som varit i London på freaksafari eller besökt en brittinvaderad medelhavsö? Dessa blekfeta tandlösa vrålapor till män är ju ingen fest för ögonloberna direkt. Var jag orättvis nu? Ja men se, det skiter jag i. Hursomhelst så är ju slutmeningen totalt förvirrande. Får han inte jobba inom vården? Eller är det han som inte ska behöva vård? (Det går ju inte heller ihop med britterna isåfall).

1
53-årig, kärleksfull, varm, mjuk, snäll,
trevlig kille som söker en tjej som älskar
Phil Collins musik. Du ska vara ett
jättefan till Phil.

Kommentar: Var det någon som sa sjukt nischad och dödscreepy fetisch? Underbart att han betonar vikten av att dyrka Phil Collins i sista meningen och att bara skriva ”Phil” gör ju det hela ännu mer nutty. Jag kan tänka mig att 53-åringen har några besöksförbud innanför rocken och jag tror jag börjar ana vem som ligger bakom Genesis splittring 1993. Jag ser dina rätta färger läskiga 53-åring. Dina True Colors…

Här kan du läsa alla kontaktannonser på GFB.

Kommentera

