Macintorsk

En Ipad är lite som en blandning mellan en dålig dator och en svullen Iphone (som man inte kan ringa med). Men jag har ändå velat ha en för att jag på något sätt tror att jag har missat någon fantastisk funktion. Nu har jag dock givit upp – den här guiden var pricken över i. Sammanfattning: Ipad är bara skit…jämfört med en sten alltså.

3 svar to “Macintorsk”

  1. Amanda Says:

    Jag trodde att man kunde fota med en ipad, men icke det alltså?

    Också: Är det du eller upphovsmannen som har censurerat u:et i sista raden för att skona känsliga läsare? Lol på att använda fucking men inte kunna skriva ut det!

  2. Selma Says:

    Visst kan man fota med den även om den som kamera är lite otymplig.

Kommentera

