Mute but Cute

Jag vet att jag varit borta ett tag, men det får faktiskt bli så ibland. Jo, det får det visst! JO! JOHO! STJÄRNSTOPP! Ok, nej det kanske det inte får, men nu blev det så ändå, ok? Ok.

Det är ett jävla skit det där när orden tar slut helt plötsligt. Twitter, fejsan, bloggar och annat ska ha sina bokstäver, meningar och underfundiga kommentarer. Jag må vara ond men alla som okynnesordar på fejsan med uppdateringar som ”Längtar…” , ”Mår inte så bra…”, ”Gud vilken underbar dag! ;O)” – de åker bort från min feed direkt. DIREKT! Det är något med ”…” på slutet som jag inte riktigt kan acceptera. Och avancerade smileys behöver jag väl knappast kommentera?

Anyhoo så tror jag att ska börja prata mindre IRL och på sätt spara ord till er här på Internet. Smart va? Men det kommer fan inte bli lätt. Käften glappar mest hela tiden har jag märkt och jag funderar på att fixa någon slags effektiv men stilig munkavle så att jag trots total tystnad ändå håller stilen. Vem vet, det kanske blir värsta hypen – Mute but Cute-trenden är snart ett faktum. Kom ihåg var ni läste om det först!

Imorgon blir det kontaktannonsanalys.

Längtar…

Kommentera

