Sprit-, barn- och rökfri

Har ni saknat dem? Ja, kontaktannonsanalyserna alltså. Inte? Nehe, men det skiter jag i och eftersom jag har varit lite av svikare och hållit mig borta lite väl länge från bloggen så bjurrar jag på några extra.

5
Jag är en 75-årig man som söker en
kvinna med intresse för lättare mu-
sik, t ex dragspel, operetter m m.

Kommentar: Nu hänger jag inte riktigt med. Lättare musik som i att utföra musiken eller som i lättsam musik att lyssna på? Hursomhelst så är ju dragspel helt omöjligt att lira och nästan lika omöjligt att lyssna på. Operett är väl mer ok, men jag får lite känslan av att Claes Malmberg och andra lustfrustiga människor håller på med sånt, och då går det ju inte.

4
Är en kvinnlig, passionerad tjej,
med stil, utbildad, rödhårig,
165/60, sprit-, barn- och rökfri.
Har tröttnat på alla ytliga kon-
takter och söker en svensk eller
norsk man.

Kommentar: Så underbart att barnfri hamnade mittemellan sprit- och rökfri! Same shit, different names liksom.

3
Man, 63 år, söker ett förhållande som
ska berika på alla sätt och inte skada
oss på något sätt. Tack.

Kommentar: Åh, tack själv du gullige 63-åring. Det är ändå bra att han är tydlig, så man inte får för sig att han inte ens vill må lite psykiskt dåligt av relationen.

2
Finns det någon kvinna som vill
skaffa barn och bilda familj med
mig?

Kommentar: Meh, hur skulle det inte kunna finnas det!? Du låter ju som en superintressant person! …Förresten, skaffa barn och bilda familj, är inte det lite samma sak?

1
Jag söker dig kille som jag
träffade för 9-10 år sedan i Hu-
vudstabadet. Jag tror du bor i
Skärholmen.

Kommentar: Jahopp, då var det bara att bläddra igenom de gamla almanackorna då…9-10 år sen sa du? Hm…*blädder blädder* 2007…2003…här, 2001! …Huvudstabadet? Nej, jag beklagar, det är nog inte jag – då hade jag tvättid mellan 10 och 15 och sen hängde jag med Stoffe och Cissi. Sorry. Och jag har för mig att jag inte bodde i Skärholmen heller. Men happy hunting!

Klicka här för fler kontaktannonser!

BERMUDABENNY
greetingsfrombermuda@hotmail.se

Kommentera

