Dagens freak!

Min vän Chili Con Karnstedt hittade det här fantastiska klippet:

…och herr Karnstedt är med i det här fantastiska bandet:

…och då känns det här klippet på något sätt logiskt.

Till startsidan

7 svar to “Dagens freak!”

  1. Sofie Says:

    Med tanke på den övre videon finns det en roligare variant här: http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

  2. julle Says:

    Fint och se att du är tillbaka! =)
    De glädjer mig!

    Jag funderar bara på vart man hittar en katt som gillar vatten, en som mer än gärna vill slumra med mig i ett varmt bad.

    • bermudabenny Says:

      Och det är skönt att vara tillbaka! …hm, jag tror på att ha fisk i badkaret. Lite läskigt kanske, men antagligen värt!

      • julle Says:

        de första som kom upp när du säger fisk med i badkarlet var brax och abborre..meeneeee, när jag tänkte efter lite så passar sej kanske en och annan guppy bättre, förslagsvis är ju att skaffa dom där fiskarna som ska vara som peeling, tre flugor i en smäll lixom, kan´t bli’bättre!! (dalmål)

  3. Drama Online Says:

    Jag skrev ut den här för de som inte vill missa något endaste ord.

    http://deadramaonline.wordpress.com/2011/09/13/katt-tjejen/

Kommentera

