Porrrrr, här var det PORRRR!

Jo.

Jo, jag tror bestämt det.

Jo, jag tror bestämt att jag är tillbaka nu.

Och det på allmän begäran faktiskt.

Men jag kommer inte riktigt ihåg vem som sa det. Men NÅGON sa att den saknade bloggen, och det räcker för att mitt ego ska bli stort som Jämtland och mina fingrar hetare än…eh…än…magma?

Anyhoo, nu är det ju säkert ingen som läser det här eftersom jag lämnade er så cyniskt i höstas, men ändå. Jag får väl tagga inlägget med ”porr”, ”tutte” eller ”Game of Thrones” för att få upp läsarantalet och självförtroendet lite.

I påsk var jag förresten i Hälsingland, bland livsfarliga björnar, urspårade spritfester och snusfrustande älgjägare. Det ska jag skriva om nästa gång. Snart! Kanske redan senare ikväll! För jag är tillbaka! JÄTTETILLBAKA!

Jag har saknat er btw.

Till startsidan

6 svar to “Porrrrr, här var det PORRRR!”

  1. Drama Online Says:

    Tips! Mina all-time-high är ”våldtäkt”, ”invandring” och ”Trocadero”

  2. Therése Says:

    Yay!

  3. S Says:

    ÄNTLIGEN!

Kommentera

