Sökes: Handikappad man

Märker ni vad som är på gång? Visst gör ni? Visst känner ni det ni också? Pirret i magen och kittlet i gapflabbsnerven som jag tror sitter någonstans i baksidan av underkäken. Det är äntligen dags att få känna sig en gnutta normal. Det är KONTAKTANNONSGRANSKARDAGS!

3.
Hejsan, jag är en man på 64 år och
skulle vilja träffa en kvinnlig bekant-
skap och ha samvaro med. Önskar att
få svar. Hej då.

Kommentar: Åh, gulliga konstiga gubbe! Att inleda dyra annonser med ”Hejsan” och avsluta med ”Hej då” är ju bara för rart. Att ha samvaro låter ju inte lika rart iofs, eller så är det bara en sån där generationsgrej, men i mitt unga välsvarvade och smått perversa huvud känns det som han är ute efter något helt annat än promenadsällskap eller en squashkompis. Och så önskar han att få svar. Hm. Ärligt ivarjefall. Förvirrande, men ärligt. Tror jag.

2.
Efterlyser en svarthårig dam som jag
såg vid pendeln den 31/3 vid Kallhälls
station, 11.24. Hon gick av tåget
och jag gick på.

Kommentar: Det låter som någon har förlorat en katt när jag läser den här annonsen. Är detta ett utrop till allmänheten att dra sig till minnes om de har sett en svarthårig kvinna, eller är det kvinnan som ska läsa det här? Och hur skulle hon förresten inte kunna minnas honom – denna intensiva passionerade tiondels sekund som de träffades där i dörröppningen!

1.
Hej, jag söker dig äldre man som har
behov av personlig assistans. Jag är
en kille på 50+ som gärna hjälper dig
och hör jag av dig, om vad du vill
ha hjälp med, så hörs vi.

Kommentar: Denna annons är alltså under ”Man söker man”. Är det något väldigt fel på mig om jag stör mig mer på den förvirrande ordföljden i slutet än den bisarra fetischismen i fråga? Och vad är upp med allt det här jävla hejandet i annonserna!? Skärpning och gå rakt på allt det där härligt sinnessjuka istället!

Förresten. Om ni har missat de kontaktannonser som jag skrivit om här tidigare så kan ni läsa dem här.

Förresten igen. Idag fick jag reda på att 23 personer i Sverige heter Elefant i efternamn. En bra dag helt enkelt.

Till startsidan

6 svar to “Sökes: Handikappad man”

  1. S Says:

    Äntligen!

  2. Rosemarie Says:

    Tusen tack, BB för ett härligt skratt när jag jag kommer hem, trött, från jobbet!!/Rm

  3. iminarodastovlar Says:

    Äntligen!! Som jag har saknat dessa inlägg! Välkommen tillbaka!

Kommentera

